Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за алфа 166 2,4 JTD

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мхм чудесно, зависи какво имате под "Читав" екземпляр. Колеги, то си е до късмет, но според мене за тези пари е наистина невъзможно да си купиш "читава" "италианка"


    Поздрави
    Under 400bhp makes baby jesus cry.
    (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

    Comment


    • #17
      В България - да, но италиянка според мен е най-добре да се купи от Италия
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
      Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

      Comment


      • #18
        Моята е внесена от Италия, взех я 2-3 месеца по-късно, в България не беше карана, човека имал роднини в Италия, и взел колата с тяхна помощ, ама преди да се поинтересува за каквото и да било, като дошъл в България се уплашил от цените, заключил я в гаража и я пуснал за продажба, смених доста неща по окачването, крушките на фаровете бяха завити накриво, задното дясно стъкло беше подпряно с дървено трупче, после термостат, входящи и изходящи маркучи на турбото, маркучи на спирачки, жила на ръчна, модул за задни стъкла, модул за светлини, термостат, помпа-съединител, всички масла и течности, ремъци, филтри, беше със джанти 17 и спортни пружини, махнах ги и съответно сложих 16-ки и нормални пужини (след 1 брой строшен картер)....така, че според мен, а и според други колеги - само от Германия, Швейцария, Холандия, италианците САМО КАРАТ ДУШМАНСКАТА И ПОСЛЕ ПРОДАВАТ !!!
        И вземате с вас, човек/човеци, наясно с двигатели,окачване и ел., при покупката.
        sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от vnimavai Покажи съобщение
          Моята е внесена от Италия, взех я 2-3 месеца по-късно, в България не беше карана, човека имал роднини в Италия, и взел колата с тяхна помощ, ама преди да се поинтересува за каквото и да било, като дошъл в България се уплашил от цените, заключил я в гаража и я пуснал за продажба, смених доста неща по окачването, крушките на фаровете бяха завити накриво, задното дясно стъкло беше подпряно с дървено трупче, после термостат, входящи и изходящи маркучи на турбото, маркучи на спирачки, жила на ръчна, модул за задни стъкла, модул за светлини, термостат, помпа-съединител, всички масла и течности, ремъци, филтри, беше със джанти 17 и спортни пружини, махнах ги и съответно сложих 16-ки и нормални пужини (след 1 брой строшен картер)....така, че според мен, а и според други колеги - само от Германия, Швейцария, Холандия, италианците САМО КАРАТ ДУШМАНСКАТА И ПОСЛЕ ПРОДАВАТ !!!
          И вземате с вас, човек/човеци, наясно с двигатели,окачване и ел., при покупката.
          Така е като се взима кола без да се гледа каквото и да било Мислиш, че в Германия и околните абсолютно всеки си пази колата и й сменя всичко ли?? Аз моята съм я взел преди 3 години за пари, които и сега рядко се намират 166-ци и съм сменил 3 пъти по-малко неща от теб за всичкото това време
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
          Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

          Comment


          • #20
            Е, по принцип, по окачването нещата се броят за консуматив, термостат - около 100 лв, помпа - съединител - около 80, маркучите на турбото са малко по соленички, особено единия - да речем, че с тях нямах късмет,но........., маркучите на спирачките и жилата на ръчната не са фатални, за модулите - гледам, че при доста колеги са проблем, колкото до селските изпълнения с крушките и задното стъкло......без коментар, чукам на дърво, че съединител и турбо не съм пипал, както и каквото и друо сериозно....колкото до гледането при купуване-повечето неща ги видях още тогава, но все пак мисля, че на фона на всички от темата "Ремонти и подобрения с цени".....ако сложим и новите ми джанти с новите гумите.....около 2000-2500 лв. за 2 години, като се има предвид, че с Алфата ходя на разходки събота и неделя, отвреме на време я водя на дискотека и кафенце, през седмицата - служебната Опел Комбо, на моята за 2 години и навъртях едва 30 000 км.....

            ---------- Post added at 11:36 ---------- Previous post was at 11:34 ----------

            Но колкото до легендата за това, че италианците не сменят масло, а само доливат и са страхотно немърливи - мисля, че е истина, процента негодно подържани автомобили при тях е по-висок от останалите.
            sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

            Comment


            • #21
              Айде бе,всичките ми алфи са внесени от Италия,и всяка досега е точно толкова добра за парите които съм дал за нея,ако е по-евтина има повече неща за правене,ако е по-скъпа-по малко,просто всичко е до късмет и до това къде гледаш
              Alfa 155 1.7,1.8 ex
              Alfa 166 2.4 3 ex
              155 1.8 MY 95 sport

              Comment


              • #22
                Явно - да, до късмет, значи според теб тва за италиянците не е вярно? Моето мнение е друго но все пак е само мое, и не говорим само за моята кола или за отделни частни случаи, но всеки си знае!
                sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                Comment

                Working...
                X